Dag 1 - Reisverslag uit Singnagar, Bangladesh van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Singnagar, Bangladesh van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Hennie en kees

12 December 2016 | Bangladesh, Singnagar

Na een toch wel lange maar luxe zit in het vliegtuig stapten we uit in een heel warm maar vochtig Singapore. Na het uitchecken zijn we met de metro naar het hotel gegaan. Zondagochtend 7 uur en de metro zat al vol. Grappig om te zien dat iedereen in korte broek en blouse is waarbij ik het met t shirt en vest en jas natuurlijk al snel veel te warm had. Na stuk omlopen in de city kwamen we te vroeg om in te checken in het hotel aan. Gelukkig konden we de bagage neerzetten en wel gebruik van het zwembad maken. Kees viel al snel in slaap ( die kan ond er alle omst andigheden slapen) maar dat lukte mij niet. Rond twee uur konden we op de kamer en na een hazenslaapje van ongeveer twee uur zijn we lopend de stad in naar Chinatown gegaan. Chinatown was erg leuk Na het weerstaan van allerlei kooplieden die ons aan de hand van onze geboortedatum afwisselend vertelden dat we of geluk zouden verkrijgen of in mijn geval een ernstig geval van buikpijn in de toekomst konden voorkomen als we maar een armband met stenen van barnsteen en almatist zouden kopen , zijn we eerst maar gaan eten om de jing en jang toch weer meer in evenwicht te brengen. De eettentjes zijn gewoon plastic tafeltjes op straat met veel lawaai en de verse kreeften vastgebonden naast je tafeltje maar smaakte prima. Na aflooop terug naar hotel gelopen waar ik ( ook door het biertje ) zo ongeveer in coma ben gevallen


  • 12 December 2016 - 07:31

    Daph:

    Dag lieve mama en Kees,

    Word ik toch wakker met een e-mailtje dat jullie eerste blog uit Singapore een feit is. Hoe blij kun je daarvan worden!

    Wat een leuk verslag om te lezen. Laten we eens beginnen met de eerste zin 'lang, maar luxe vlucht', toch stiekem business class gevlogen? De warmte en luchtvochtigheid zullen in t begin zeker wennen zijn, maar dit is helemaal jouw ding toch mam? Lekker 35 grade en, Kees geen koude voetjes meer naast zich in bed ;-). Jullie zijn meteen de eerste dag op stap gegaan, het grote avontuur is nu echt begonnen: Chinatown, eerste stap. Ik heb al n leuke foto mogen ontvangen van jullie op n terrasje daar. Jullie zien er zichtbaar gelukkig en zelfs redelijk fit uit. Fit couple na een reis van 12 uur! Is de business class dan toch t geheim? Grapje hoor. Volgens mij geven jullie elkaar energie en dat is belangrijk. Ik moest wel lachen om jullie kooplieden verhaal. Ernstige buikpijn in Azië komt natuurlijk nooit voor ;).. Hebben jullie bij elke koopman voor de pedagogische aanpak gekozen? Het engelengeduld dat jullie allebei bezitten? En dat biertje om K.O te gaan in bed is een goed slaapmutsje mam. Volgende keer verwachten wij natuurlijk hier wel foto's van.

    Is het nog gelukt met de camera? Ik heb nog geen mailtje met een code ontvangen. Als t nodig is, help ik jullie nog even.

    Veel liefs en geniet ervan,
    Kus Daph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Singnagar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2017

Laatste week in Australië deel 1

29 Januari 2017

Dag 42,43,44,en 45

23 Januari 2017

Dag 39,40 en 41

21 Januari 2017

Dag 36,37 en 38

17 Januari 2017

Dag 32,33,34 en 35
Hennie en kees

Op avontuur!

Actief sinds 08 Dec. 2016
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9215

Voorgaande reizen:

08 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: