Dag 7 - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Hennie en kees

18 December 2016 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Vandaag een rustige dag. We werden pas laat wakker, De camping ligt boven op de berg dus we kondeni gelijk van het uitzicht genieten . Smiddag een lange wandeling naar het dorp beneden gemaakt. Akaroa is een klein maar oud stadje aan het water waar veel, soms 150 jaar, oude huizen staan. De meeste huizen zijn van hout dus zien er verweerd maar soms ook heel goed onderhóuden uit. Leuk was dat we bij een ouder stel bij hun thuis uitgenodigd werden om de echt prachtige tuin met bloemen en vlinders te bekijken en daarbij van de eigen gemaakte wijn te proeven. Aan het eind van de middag ( met de nodige tussenstops) weer omhoog gelopen. Op de camping de nodige kleding gewassen waarna Kees een heerlijke maaltijd :) maakte. Voor de mussen die hier nog heel veel zijn was er maar een klein beetje over.