Dag 5 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hennie en kees Assem - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Hennie en kees

16 December 2016 | Australië, Sydney

Vandaag vroeg op. Rond 04.00 uur lipen we het hotel uit om naar het vliegveld te rijden. Alles ging vlotjes alleen bij de douane stagneerde het. Waren er in Amsterdam geen knelpunten maar tot mijn verrassing vond de douane hier Bij mij een piepklein nagelknippertje en en ja bij Kees een flesseopener. Dus uitgebreide extra controle en zowel mijn nagelknippertje als de flesseopener van 10 cm lang werden apart in een speciale zak van 2 bij 2 meter ( echt waar) verpakt, er werden uitgebreide formulieren ingevuld , Kees zette zijn handtekening en we zouden deze voorwerpen in Sydney terugkrijgen. Na een prima vlucht, beetje turbulentie, wij naar de balie maar ja natuurlijk ondanks navragen. alles wat er lag geen heel speciaal tangetje met flesseopener. In christchurch kunnen we formulieren invullen en dan worden zowel het tangetje als de opener ons nagezonden.
Nu ja dan maar zonder opener naar nieuw Zeeland.

• 16 December 2016 - 09:15

Erik:

Een flesopener is ook wel levensgevaarlijk :)

Leuk om telkens de stukjes te lezen!
    geniet er lekker van, dan genieten wij van de verhalen.

Groetjes

• 17 December 2016 - 12:36

Herma:

Gelukkig hebben wijnflessen tegenwoordig schroefdoppen.
    ik vind je verhalen heel leuk.
    Genieten jullie verder van de mooie reis en fijne feestdagen
    Veel liefs van cor en mij